mandag 8. oktober 2012

Hvilken hustype har vi...!

Har du/dere bygge planer i vente og ikke klarer å bestemme dere for hvilken hustype dere vil ha?
Ja, da kjenner jeg meg godt igjen..
Når tomten var kjøpt og huset skulle velges så var det ikke så lett som jeg tenkte, var innom x-antall hus og hustyper!
Men til slutt etter x-antall bestemmelser og ombestemmelser for div andre hustyper så ble det slik til slutt, noe jeg er veldig gla for...

 I front skal det også være en balkong,som også blir da
 overbygg på inngangspartiet!
 
Huset har vi tegnet selv, men med en god del inspirasjon fra hustypen Minde!
 
Vi er i allefall veldig fornøyd med valget av Hustype,så Lykke til til dere som har bygge planer i vente!
 
-Beate-


2 kommentarer:

  1. h:-
    for et lekkert hus da, dette er du fornøyd med og det dkjønnerbjeg veeldig godt:-)
    legger meg til som følger for denne synes jeg var fin:-) :-)

    Ha en flott kveld,klem
    Ragnhild

    SvarSlett
  2. Vakkert hus:)
    Ha en flott uke:)
    Klem Linda

    SvarSlett